Young Vibez nya medlemmar & en massa Info!

Det gick bra på träningen idag tjejer fast snacket har inte minskat, så det får ni jobba på tills på tisdag, okeej?!!
Jag vill säga Grattis & Välkommen till Young Vibez Aria & moa Och för er som inte kom med så kommer det fler chanser. På nästa träning ska vi sätta hela koreografin tjejer, så skärpning & ni måste ta i på träningarna, allvarligt talat!

Nu är alla polkagrisarna äntligen hämtade, tack o lov. Nu ska vi bara få in den rätta säljar tekniken, eller hur?!!
Samtliga tjejer ska vara på vaksalatorg vid fontänen 07.30 kom i tid & ta med er polkagrisarna. vi ska stå och sälja hela dagen & vi går hem när polkagrisarna är slut,men flera av er har redan sålt flera stycken så jag tror nog det går bra.

Ha varma kläder & skor på er för det kan bli välldigt kyligt. tag även med er lunch-pengar, för man blir välldigt hungrig efter några timmar. Ni som inte kan och som ska på fotbolls cupp får lämna polkagrisarna till någon kompis så vi kan sälja dom på vaksalatorg. Har ni några som helst frågor eller funderingar så kan ni mer än gärna kontakta mig eller vendela som kommer att ta hand om allt och stå med er hela dagen, alla har mitt nummer men spara även vendelas nummer. Ring om det är minsta lilla, bättre att ni ringer en gång för mycket än förlite, eller hur.?! Men om ni skickar sms skriv vem det är ifrån för jag har inte lagt in era nummer på mobilen eftersom att min telefonbok är full. annars så ses vi imorogn och jag kommer självklart att vara på plats =)
Ni får ha det så bra och lycka till tjejer!!

(ps. ni som läst inlägget kommentera med era namn så jag vet att ni förstått vad som gäller, ring annars)

Vendela:0730734942


Kraam// Binta

Kommentarer
Postat av: sofiah

jag har läst (:

2008-10-04 @ 00:05:14
Postat av: Sepideh, Peri & Banaz

Vi tre har lääst.:D

2008-10-04 @ 00:13:20
URL: http://peerii.blogg.se/
Postat av: Coach

Braa tjejer!! säg till dom som inte vet...

2008-10-04 @ 00:18:21
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Midia

förstått! :)

2008-10-04 @ 00:30:52
Postat av: Aria

jag också =]

2008-10-04 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0