Nya Grupper & Träningstider

Jag har nu skickat ut ett mail till samtliga i Young Vibez. Det är viktigt att alla hinner läsa mailet och svara på det innan ni kommer till dansträningen i morgon. All information om dom nya träningstiderna står med och all information om dom nya grupperna står också med i mailet. Jag kommer att finnas på plats imorgon lite tidigare innan varje träning börjar, så om ni har några frågor eller fuderingar kring någonting som har med dansen att göra så är det bara att hojta till!!

//Coach!

Kommentarer
Postat av: Sepideh

YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D

2008-12-11 @ 17:24:17
Postat av: Midia

hahaha grupperna är keffa.

men somsaaaaaaaaaagt jag ska ut ur den där gruppen! vänta bara hihihih

2008-12-11 @ 17:36:55
Postat av: shajwa

vadå keffa är man skön så är man skön :D:D niär också sköna :D

BINTA ÄR BÄST HAHAH :D

2008-12-11 @ 21:21:48
Postat av: Diana

jag vill va hon i mitten på bilden :D SÄÄÄÄÄÄÄÄÄXI

2009-03-13 @ 14:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0