Young Vibez!!

Alvarligt talat så måste snacket under träningarna få ett slut, det är aldeless för mycket prat & fnitter på träningarna och det stör dom som faktiskt vill lära sig. Hädan efter så vill jag inte höra en massa prat, okej?!! Jag vill inte heller höra att man inte kan, för ALLA kan bara man vill. Istället för att stå och säga att man inte kan, be om hjälp istället eller försök åtminstonde, det är för många av er tjejer som inte ens försöker när vi gör ett steg som ni tycker är svårt.

Jag vill se att ni verkligen försöker på träningen på fredag. Och kom gärna dit lite tidigare än 4 ni som ska byta om för träningen BÖRJAR kl 16.00 ni ska inte börja byta om då & vet ni att ni kommer senare p.g.a skolan eller något annat SMS:a då mig så att jag vet när ni kommer och kom uppvärmda.



Mvh.// Binta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0