Youbg Vibez with the outfit!

Young Vibez in da House!!






























Kläderna passade jätte bra på er tjejer & det blev många fina foton,
jag lägger upp alla på sidan så kan ni ta dom själva.
Jag har tråkiga och roliga nyheter men börjar med dom tråkiga.

NI ska inte uppträda på fyrisskolan tjejer men ni ska få uppträda på escobar (dock inte alla)
det är jätte jätte viktigt att alla kommer på träningen imorgon fredag för jag ska ta upp all viktig information.
Nu tränar vi från kl 16.00-18.00 varje tisdag och fredag om jag inte skriver några konstigheter här i bloggen.
Jag vill att ni alla kommer i tid och blir man minst en kvart sen så vill jag att man kommer in uppvärmd, är det förstått?! vi måste ta vara på varenda tränings minut och det blir väggen för alla som kommer försent.

Och inget jävla snacka på träningen!!
Ta med er polkagrispengarna med speciellt ni som sålt slut på allihopa.
Och ett stort Grattis till midia som vann polkagristävlingen, hon sålde slut på
alla sina först och ska därför få en överraskning sedan.

Men god natt mian kära små flickor så ses vi imorgon!
//Coach

Young Vibez







Kommentarer
Postat av: Paola

Fina bilder :O ahah

2008-10-13 @ 21:58:36
Postat av: Saddiqa

snygga vi är yaaooo

2008-10-14 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0