Vaksalatorg & Shopping med Young Vibez!!

Tack för en jätte trevligt dag med er tjejer, verkligen jätte trevligt (trotts kylan). Alla gjorde ett jätte bra jobb och vi sålde 130 stycken polkagrisar sammanlagt. Vi skulle ha samlats 08.30 men dom enda som var på rätt plats vid rätt tid var Paola & Amira som kämpade hårt hela dagen, Ett stort plus till er två tjejer som kämpade från 08.30 till ca.18.00 på kvällen.

Ni som inte kom till stan idag överhuvudtaget och som inte hörde av sig (gäller inte saddiqa & Alexandra som hade fotbolls-match) tycker jag hade väldigt dålig stil eftersom att vi alla skulle vara där och hjälpas åt, men ni kom inte utan bara sket i att dyka upp och det är inte acceptabelt, allvarligt!! För eran egen skull så hoppas jag verkligen inte att dte händer igen, se det som en varning.

Vi har köpt kläder till alla i hela dansgruppen, men är inte dom sista pengarna inlämnade på tisdags träningen absoulut senast, annars så lämnar jag tillbaka alla kläderna. Om ni är osäkra på vad exakt det är ni ska ha på er så är det bara att kolla i bloggen för jag skriver upp allting där. Alla dans & uppvisnings kläder ska tas med på Tisdagsträningen Ingen glömmer ett endaste plagg, någon av er får ta med hårspray med =).



///Coach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0