audition, träning & tider (viktigt)!!


Imorgon är det dansträning som vanligt i stenhagens nya danslokaler från klockan 16.00-18.00.
Inga förseningar tack och inte en massa spring och skrik i trappen eller korredorerna, vi får klagomål så skärpning tjejer!!
Det finns som sagt 2 stycken platser kvar i dansgruppen Young Vibez och dom här två platserna ska fyllas upp imorgon på fredags träningen. Ni som har kompisar som vill börja i dans gruppen eller om ni vet någon anna som vill, ta då med dom. Efteråt är det försent så det är nu eller aldrig som gäller!

Det är välldigt många som vill börja som ni redan vet, men som sagt det finns bara två platser kvar, men alla är välkommna att prova på åtminstonde.vi ska ha en liten audition i morogn.Och Lite senare till våren så startar vi eventuellt en ny dansgrupp så kommer ni inte med imorgon i Young Vibez, så är ni mer än välkommna att söka till den andra gruppen. Imorogn ska alla pengar lämnas in till kläderna och ni får alla kläder på Tisdags träningen. Den som inte lämnar in imorgon får dansa naken på uppvisningen ;)

Fyris uppvisningen har jag inte fått någon info om, men skriver det på bloggen så fort jag får veta någonting om det! Jag vill att alla kommer på träningen imorogn, det är viktigt tjejer!!! Speciellt om vi ska ta in två stycken nya med. Jag vill att alla kommer i tid med och ni som ska byta om får helt enkelt komma dit lite tidigare så att ni inte byter om på träningstiden!!!

Kan alla räkna sina polkagrisar med och säga hur många ni har så att jag akn skriva upp det på träningen? (viktigt)

Glöm inte att komma i tid, inga ursäkter. Karm på er // Coach...



Kommentarer
Postat av: shajwan

jag har 39 st polkagrisar ;)

2008-10-03 @ 13:40:56
Postat av: Midia

Jag tar de idag :)

2008-10-03 @ 14:25:45
URL: http://miidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0