Polkagrisarna!!

Hejsan tjejer!!
Polkagrisarna har kommit nu, ni är välkommna att hämta dom hemma hos mig i nybygård, vissa av er tjejer har redan hämtat dom men ni andra behöver oxå ghöra det. Ni får börja sälja dom redan nu om ni vill,
men nu på lördag ska vi alla stå på vaksala torg och sälja dom.

Det är 9 olika smaker:
Vanlig Polka
Tutti-Frutti
Kola-stång
coca-cola
hallon-stång
viol-stång
päron-stång
lakrits-stång
mintkola-stång






Och ni har fått 38st. ivar att sälja.
NI säljer dom för 15 kr st, eller 2 för 25 kr.

Borttappade Pengar Eller Polkagrisar får ni ersätta själva.Har ni några frågor eller funderingar så kan ni gärna kontakta mig och ska ni skicka sms så skriv vem det är ifrån för jag har inte allas nummer på min mobil eftersom att det inte får plats & min telefonbok är överdrivet full.

Kommentarer
Postat av: Midia

skönt att ni startade den här bloggen!

hämtar polkagrisarna så fort jag kan ;)

kram!

2008-10-01 @ 19:40:24
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: Peri

Hej:)

a jag hämtar polkagrisarna någon gång i veckan.

puss.

2008-10-01 @ 20:11:18
URL: http://peerii.blogg.se/
Postat av: sofiah

bloggen va jätte fin :)

vi ses på fredag :D

2008-10-01 @ 22:37:41
Postat av: sofiah

juste ska vi uppträda i fyris eller hur blir de? :)

2008-10-01 @ 23:20:07
Postat av: Binta

Bra det tjejer, nu har alla nästan hämtat dom ;)

japp det gör vi sofia :)

2008-10-02 @ 21:39:05
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0